Povrat i reklamacije
POVRAT ROBE
Kupac ima pravo na povrat robe prodavatelju nakon dostave ukoliko mu je:
- isporučena roba koju nije naručio
- isporučena roba koja ima grešku ili vidljiva oštećenja, a rezultat su tvorničke ili proizvodne greške
Prodavatelj neće uvažiti oštećenja koja su uzrokovana nepravilnom uporabom artikla.
Eventualno uočeno oštećenje kupac ima obvezu prijaviti prodavatelju odmah po primitku dostave, najkasnije u roku od 24 h.
Prodavatelj će odobriti povrat robe ili storniranje narudžbe nakon prijema opravdane reklamacije u pisanom obliku (elektronička pošta, telefaks). Kupac je u tom slučaju dužan osobno ili poštom dostaviti firmi DE TEMPORE d.o.o., Ulica grada Vukovara 284/6, 10 000 Zagreb.
- reklamaciju
- dobivenu robu,
- potpisanu dostavnicu o prijemu te robe i
- odgovarajući račun koji je primio.
U dogovoru s kupcem roba se zamjenjuje ispravnom, trošak povrata robe kupac snosi sam.
Adresa elektroničke pošte: marketing@detempore.hr
ZAMJENA PROIZVODA
Pravo na zamjenu proizvoda
Pravo na zamjenu proizvoda imaju svi kupci na sve artikle.Zamjenu morate zatražiti u roku od 14 radnih dana od primitka paketa.
Rok za zamjenu proizvoda
Zamjenu morate zatražiti u roku od 14 dana od primitka paketa.
Zamjena kupljenog proizvoda za skuplji
Kupljeni proizvod moguće je zamijeniti za neki skuplji.
Kontaktirajte naše osoblje putem maila marketing@detempore.hr i oni će Vam dati upute za izvršenje uplate razlike između dva iznosa.
Zamjena kupljenog proizvoda za jeftiniji uz povrat razlike novca
Kupljeni proizvod moguće je zamijeniti za jeftiniji. Kupcu će preostali iznos biti vraćen na isti način na koji je i izvršena sama uplata.
Trošak dostave u slučaju zamjene, kupac snosi sam.